עודכן לאחרונה: 3 בדצמבר 2025
מדיניות משלוחים גימו בע"מ
אזורים ותנאים כלליים
החברה מציעה ללקוחותיה לרכוש באתר שירותים או מוצרים אחרים המופיעים באתר. החברה יכולה להוסיף למוצרים דמי משלוח, והחיוב בדמי המשלוח יופיע באופן בולט בעת ביצוע ההזמנה. קביעת דמי המשלוח והתנאים לפטור מדמי משלוח יהיו על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה.
מדיניות דמי משלוח
- הזמנות מעל ₪500: משלוח חינם לכל הארץ
- הזמנות עד ₪500: חיוב בדמי משלוח של ₪50
- לקוחות עסקיים: תנאי משלוח מיוחדים לפי הסכם
אזורי החלוקה העיקריים הם חיפה ובני ברק. ייתכנו משלוחים לאזורים נוספים בתיאום מראש ובתוספת תשלום, בהתאם למדיניות החברה המשתנה מעת לעת.
מגבלות ותיאום משלוחים
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את אזורי החלוקה, סוגי המשלוח, תעריפי המשלוח ותנאי האספקה, ללא הודעה מוקדמת, למעט הזמנות שכבר אושרו ונקלטו.
אספקת המוצרים תתבצע באמצעות שליח מטעם החברה או באמצעות חברת שליחויות חיצונית, לפי שיקול דעתה של החברה.
מועדי האספקה המצוינים באתר הינם ימי עסקים (א'-ה'', לא כולל ערבי חג וחגים) ומתייחסים למועד קליטת ההזמנה ואישורה. במקרים של כוח עליון, עיכובים התלויים בצדדים שלישיים (כגון חברות אשראי, חברות שילוח), או בתקופות עומס מיוחדות, ייתכנו עיכובים באספקה. החברה לא תהיה אחראית לעיכובים כאמור.
תיאום המשלוח ייעשה טלפונית על ידי נציג החברה או חברת השליחויות. באחריות הלקוח להיות זמין בטלפון שמסר בעת ההזמנה.
במידה והלקוח לא יהיה נוכח במועד ובמקום שתואמו לאספקת המשלוח, ייתכן והמשלוח יושאר ליד דלת ביתו או במקום מאובטח אחר, או שיידרש תיאום מחדש הכרוך בתשלום נוסף.
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
ביטול עסקה והחזרת מוצרים יתאפשרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, ובכפוף למדיניות החזרת המוצרים של החברה כפי שמפורטת במדיניות הביטולים של האתר.
בכל מקרה של רצון לבטל עסקה או להחזיר מוצר, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בהקדם האפשרי.
פניות ושירות לקוחות בנושאי משלוחים
לכל שאלה, בירור או בעיה הקשורה למשלוחים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו:
ניתן גם לפנות באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.