עודכן לאחרונה: 4 בנובמבר 2025
מדיניות הביטולים של החברה מבוססת על חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק"), ומאפשרת ללקוח לבטל עסקה בהתאם להוראות החוק, למעט חריגים המפורטים להלן.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות הביטולים מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות החוק.
בהתאם לחוק, הזכות לביטול עסקה לא תחול על המקרים הבאים:
בנוסף, שירותים שהחלו להספק, כגון שירותי ייעוץ או תמיכה שהחלו, לא יהיו ניתנים לביטול לאחר תחילת מתן השירות, אלא אם צוין אחרת במפורש.
הודעה על ביטול עסקה תימסר לחברה באחת מהדרכים הבאות:
מועד הביטול: ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם. לגבי שירות, ניתן לבטל בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי, לפי המאוחר, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
החזרת מוצרים: במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה, החזרת המוצר תהיה על חשבון החברה. במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה, על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו למשרדי החברה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
דמי ביטול: במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי-התאמה, החברה תהיה רשאית לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר/השירות, או 100 ש"ח חדשים, לפי הנמוך מביניהם. דמי הביטול לא ייגבו במקרה שהביטול נבע מפגם במוצר, אי-התאמה בין המוצר לפרטים שנמסרו לגביו, או עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע.
החזר כספי: ההחזר הכספי יבוצע בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, לאותו אמצעי תשלום בו בוצעה העסקה, ובניכוי דמי הביטול כאמור לעיל (אם רלוונטי). עלויות משלוח, אם היו, אינן ניתנות להחזר.
בכל שאלה הנוגעת לביטול עסקה, החזרת מוצרים או החזר כספי, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו. להלן פרטי ההתקשרות:
ניתן גם לפנות באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.
אנו זמינים לסייע ולספק מענה לכל פנייה.